5 τρόποι με τους οποίους το Responsive Design βελτιώνει την κατάταξη

responsive design και seo

Τα κινητά τον τελευταίο καιρό υπερίσχυσαν τους επιτραπέζιους υπολογιστές και τα tablet όσον αφορά τη βάση χρηστών. Πέρα από τον τυπικό τρόπο επικοινωνίας, πλέον τα κινητά έχουν γίνει η κύρια πηγή πληροφοριών και περιήγησης. Ενδεχομένως ώθησε τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να επανεξετάσουν την προβολή τους στο διαδίκτυο και να επεκτείνουν το εύρος της, ειδικά γύρω από τις κινητές συσκευές. Τώρα, οι καταναλωτές είναι περισσότερο εθισμένοι στο smartphone τους για περιήγηση και αγορές. Επομένως, δεν μπορείτε απλά να τα αγνοήσετε. Η Google, πριν από χρόνια, έκανε μια γραμμή με το Mobilegeddon για να υποθέσει υποτιθέμενες κατευθυντήριες γραμμές για ιστότοπους. Ο αλγόριθμος όριζε κανόνες για τους ιστότοπους για να προσφέρουν στους χρήστες εξαιρετικά τέλεια εμπειρία χρήστη σε όλες τις συσκευές, ανεξάρτητα από το μέγεθος της οθόνης. Ο αλγόριθμος προειδοποίησε τους ιστότοπους για πτώση κατάταξης και περιορισμένη ορατότητα ιστότοπων εάν δεν συμμορφωθούν με τις οδηγίες.

Ο αλγόριθμος βοήθησε περαιτέρω την Google να παρέχει σε ιστότοπους που ανταποκρίνονται σε κινητές συσκευές προνομιακή μεταχείριση στην ευρετηρίαση. Συγκεκριμένα, οι επιτραπέζιοι υπολογιστές παλαιότερα ήταν η πρώτη προτεραιότητα για την ευρετηρίαση. Για να επιβιώσετε από τη δημιουργία ευρετηρίου για κινητά, ο ιστότοπός σας θα πρέπει να έχει μια αποκριτική έκδοση. Για να θυμηθούμε, ένας ανταποκρινόμενος ιστότοπος έχει σχεδιαστεί με τρόπο που καταφέρνει να ανοίγει σε κάθε συσκευή χωρίς ακαταστασία. Όταν ανοίγουν, οι ιστότοποι με απόκριση σχεδιασμού προσαρμόζουν ανάλογα τον χώρο της οθόνης.

Ένας ανταποκρινόμενος ιστότοπος έχει διπλό πλεονέκτημα να προσφέρει. Ένα, για την παροχή μέγιστης εμπειρίας χρήστη και δύο, βοηθούν τον ιστότοπό σας να κατατάσσεται καλύτερα στις ταξινομήσεις αναζήτησης.

Δεδομένου ότι η Google αγαπά τους ιστότοπους που είναι βελτιστοποιημένοι για άτομα που χρησιμοποιούν κινητές συσκευές και συσκευές smartphone, δεν μπορείτε να αντέξετε οικονομικά να έχετε έναν ιστότοπο χωρίς αποκριτικό σχεδιασμό για κινητά. Εάν εξακολουθείτε να μην ξέρετε πώς ο αποκριτικός ιστότοπος θα μπορούσε να βοηθήσει στη βελτιωμένη κατάταξη αναζήτησης, σκεφτείτε αυτούς τους 5 τρόπους με τους οποίους οι αποκριτικοί ιστότοποι μπορούν να βοηθήσουν τον ιστότοπό σας να κατατάσσεται καλύτερα!

1. Βελτιώνοντας τη χρηστικότητα του ιστότοπου

Οι χρήστες κάνουν γρήγορα επιλογές και αν δεν τους προσφέρετε απρόσκοπτη εμπειρία χρήστη σε ολόκληρο τον ιστότοπο, είναι απίθανο να παραμείνουν. Η Google θεωρεί τον χρόνο που αφιερώνει ο χρήστης στη σελίδα ως θεμελιώδη δείκτη της αξίας ενός ιστότοπου για κάθε όρο αναζήτησης που δίνεται. Μπορεί επίσης να σας αρέσει : Σημασία πόρων κατά την ανάπτυξη Ιστού Η αναζήτησή σας για ανταποκρινόμενους ειδικούς στο σχεδιασμό ιστοσελίδων τελειώνει στο Brainpulse. Θα σας βοηθήσουμε να εκκινήσετε μελλοντικούς ανταποκριτικούς ιστότοπους που προσφέρουν στους επισκέπτες συνεπή εμπειρία περιήγησης σε ιστότοπο σε όλες τις συσκευές.

Εδώ βοηθάει ο ανταποκρινόμενος ιστότοπος. Οι ιστότοποι με ανταποκριτικό σχεδιασμό είναι ευκολότεροι για τους επισκέπτες να διαβάσουν και να πλοηγηθούν. Αυτό τελικά οδηγεί σε βελτιωμένη εμπειρία χρήστη και σε μεγαλύτερο χρόνο που αφιερώνει ο χρήστης σας στον ιστότοπο. Η αυξημένη ορατότητα εξασφαλίζει περαιτέρω περισσότερους επισκέπτες και αυξημένες μετατροπές. Οι αποκριτικοί ιστότοποι προσφέρουν θετική εμπειρία χρήστη, επισκεψιμότητα, θετικές κριτικές και αύξηση στις επώνυμες αναζητήσεις. Όλες αυτές οι μετρήσεις επηρεάζουν την κατάταξη. Η κατασκευή Eshop, πρέπει να πραγματοποιείται σύμφωνα και με το Responsive Design.

2. Βελτιώνοντας το χρόνο φόρτωσης σελίδας

Είναι πλέον αποδεδειγμένη η ταχύτητα φόρτωσης της σελίδας δεδομένων είναι ένας σημαντικός παράγοντας κατάταξης. Οι έμποροι θα πρέπει να βελτιστοποιήσουν τους ιστότοπούς τους για την ταχύτητα σελίδας. Όσο πιο γρήγορα φορτώνεται μια ιστοσελίδα, τόσο καλύτερη είναι η εμπειρία χρήστη που προσφέρει. Η Google ήταν πολύ συνεπής στην εύνοια των ιστότοπων γρήγορης φόρτωσης στα αποτελέσματα αναζήτησης. Οι αποκριτικοί ιστότοποι φορτώνουν γρήγορα, επομένως, έχουν ως αποτέλεσμα μια πιο θετική εμπειρία χρήστη καθώς και μια πιθανή ώθηση στην κατάταξη.

3. Μειώνοντας το ποσοστό εγκατάλειψης

Το ποσοστό εγκατάλειψης είναι ένας σημαντικός δείκτης της αξίας ενός ιστότοπου. Ο όρος υποδεικνύει πόσο γρήγορα οι επισκέπτες σας εγκαταλείπουν τον ιστότοπό σας; Η Google δίνει προσοχή στο ποσοστό εγκατάλειψης. Σύμφωνα με την Google- Το αυξημένο ποσοστό εγκατάλειψης στον ιστότοπό σας υποδηλώνει ότι οι χρήστες εγκαταλείπουν τον ιστότοπό σας σχεδόν τόσο γρήγορα όσο φτάνουν σε αυτόν. Αυτό είναι ένα σαφές μήνυμα ότι το περιεχόμενό σας δεν είναι σχετικό με αυτό που αναζήτησαν οι χρήστες. Εάν αποτύχετε να συνεχίσετε να ελέγχετε τα ποσοστά εγκατάλειψης, η κατάταξη του ιστότοπού σας στα SERP θα μπορούσε να πέσει. Με έναν ανταποκρινόμενο ιστότοπο φιλικό προς τα κινητά, προσφέρετε ως επί το πλείστον το καλύτερο κομμάτι περιεχομένου για τους αναγνώστες σας. Λόγω περιορισμού χώρου και άλλων παραγόντων, συνήθως προβάλλετε περιορισμένο αλλά σημαντικό περιεχόμενο.

Διαβάστε – Πως να μπείτε στο Google News – Οδηγός

Μπορεί επίσης να σας αρέσει: Στρατηγικές ανάπτυξης Ιστού συμβατές με SEO Το καθαρό και σχετικό περιεχόμενο προσελκύει τους αναγνώστες σας και τους αναγκάζει να παραμείνουν περισσότερο. Αυτό μειώνει σημαντικά το ποσοστό εγκατάλειψης και, κατά συνέπεια, την κατάταξη αναζήτησης του ιστότοπού σας.

4. Μειώνοντας τα ζητήματα διπλότυπου περιεχομένου

Εάν επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε έναν ξεχωριστό ιστότοπο για κινητά εκτός από τον κανονικό, τα προβλήματα διπλού περιεχομένου θα σας δημιουργήσουν εφιάλτες. Παρά τη χρήση διαφορετικών διευθύνσεων URL για ιστότοπους για κινητά και για υπολογιστές, το περιεχόμενο και στις δύο διευθύνσεις URL είναι το ίδιο. Αυτή η διπροσωπία περιεχομένου μπορεί να βλάψει σοβαρά την κατάταξή σας. Οι περισσότεροι ιστότοποι για κινητές συσκευές δεν κατατάσσονται καλά στις μηχανές αναζήτησης, καθώς είναι κανονικοποιημένοι σε σχέση με τους αντίστοιχους επιτραπέζιους υπολογιστές. Οι ιστότοποι με αποκριτικό σχεδιασμό μπορούν εύκολα να αντιμετωπίσουν διπλό περιεχόμενο, καθώς ανεξάρτητα από τη συσκευή που εκτελείται, οι διευθύνσεις URL και το περιεχόμενο της σελίδας παραμένουν αμετάβλητα. Είτε ανοίγετε τον ιστότοπο σε smartphone είτε σε συσκευή tablet, δεν χρειάζεται να αλλάξετε τη διεύθυνση URL για να προβάλετε το περιεχόμενο.

5. Βελτιώνοντας την προσέγγιση χρηστών, επομένως την κοινή χρήση κοινωνικών δικτύων

Οι διαδικτυακές επιχειρήσεις εξαρτώνται πλέον πολύ από το οικοσύστημα κινητής τηλεφωνίας. Σημαίνει ότι ένα τεράστιο πλήθος χρηστών κινητών περιμένει να παρακολουθήσει το περιεχόμενό σας στις συσκευές τους. Θέλετε έναν ιστότοπο σχεδιασμένο για την προώθηση της επωνυμίας ή των υπηρεσιών σας στον Ιστό; Η υπηρεσία σχεδίασης ιστού Brainpulse θα σας βοηθήσει. Αν και, η κοινή χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης δεν έχει άμεσο αντίκτυπο στην κατάταξη αναζήτησης, αλλά μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε το κοινό σας εκθετικά. Η μεγαλύτερη βάση κοινού μπορεί να αυξήσει την επισκεψιμότητα και την αφοσίωση καθώς και την αξία της επωνυμίας σας. Όσο περισσότερο κερδίζει ο ιστότοπός σας, τόσο περισσότερα likes, shares και προτάσεις επιτυγχάνει. Τελικά η Google λαμβάνει σοβαρά υπόψη αυτές τις ενδείξεις και διατηρεί τον ιστότοπό σας στα καλά της βιβλία.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.