Πως να μπείτε στο Google News – Οδηγός

πως να μπειτε στο google news

Το εξαιρετικό περιεχόμενο, οι σύνδεσμοι αυθεντίας και η εξαιρετική εμπειρία χρήστη είναι οι βασικοί παράγοντες SEO που ακολουθούν θρησκευτικά οι ιστότοποι. Ωστόσο, δεν είναι όλοι οι ιστότοποι ίσοι, το ίδιο ισχύει και για τις ανάγκες βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης. Οι ιστότοποι που βασίζονται σε ειδήσεις ενδέχεται να έχουν απαιτήσεις SEO διαφορετικές από τους ιστότοπους υπηρεσιών που ήδη πρωτοστατούν στον διαδικτυακό χώρο. Η ανάρτηση του ιστολογίου αρθρώνει μερικές σημαντικές βέλτιστες πρακτικές SEO που πρέπει να εφαρμόσετε στον ειδησεογραφικό σας ιστότοπο, ώστε να μπορεί να ανεβείτε επίπεδο.

Παρά το γεγονός ότι παράγουν σταθερό περιεχόμενο ειδήσεων στους ιστοτόπους τους τακτικά, πολλοί ιστότοποι ειδήσεων αποτυγχάνουν να φέρουν περισσότερο κοινό εκεί. Ο λόγος μπορεί να είναι ότι δεν έχουν μπει ακόμη στις ειδήσεις Google, το δημοφιλές τμήμα αναζήτησης ειδήσεων της Google που είναι αφιερωμένο στο περιεχόμενο μόνο για ειδήσεις. Σε αυτό το άρθρο, θα εξηγήσω πώς ο ιστότοπός σας θα ήταν κατάλληλος για εμφάνιση εκεί.

Τι είναι οι Ειδήσεις Google;

Οι «Ειδήσεις Google» είναι η πρωτοβουλία της Google που συλλέγει και συγκεντρώνει έκτακτες ιστορίες και τίτλους από περισσότερες από 50.000 πηγές πληροφοριών σε όλο τον κόσμο. Αργότερα, η μηχανή αναζήτησης εμφανίζει αυτές τις συγκεντρωτικές ειδήσεις με βάση τις προτιμήσεις και τα ενδιαφέροντα των χρηστών. Για πρόσβαση στις Ειδήσεις Google, μπορείτε να επισκεφτείτε απευθείας τη διεύθυνση news.google.com. Μπορείτε επίσης να μεταβείτε στην ενότητα ειδήσεων κάνοντας κλικ στην ενότητα “Ειδήσεις” κάτω από την κύρια γραμμή αναζήτησης στην αρχική σελίδα του Google. Η απάντηση είναι αρκετά απλή. Εάν έχετε επενδύσει τεράστιο χρόνο, χρήμα και προσπάθεια στην πύλη ειδήσεων σας, αναμφίβολα θα θέλετε να κερδίσετε την προβολή της επωνυμίας σας, την εμβέλεια των υπηρεσιών, την προβολή και την επισκεψιμότητα από τον ιστότοπό σας. Θα σας βοηθήσει περαιτέρω να έχετε αυξημένες πωλήσεις και καλύτερα τελικά αποτελέσματα.

Βήματα για να κάνετε SEO σε ιστότοπο ειδήσεων

Δημοσιεύστε αειθαλές περιεχόμενο

Όταν το βασικό επιχειρηματικό μοντέλο του ιστότοπού σας είναι νέα, πρέπει να σχεδιάσετε μια διαφορετική στρατηγική περιεχομένου. Μπορώ να αναφέρω έναν σοβαρό λόγο πίσω από αυτό. Δεδομένου ότι ο κόσμος είναι ένας κόσμος που αλλάζει σε δευτερόλεπτα, οι ειδήσεις που φαίνεται να είναι δημοφιλείς για μια ώρα μπορεί να αντικατασταθούν από έκτακτες ειδήσεις την επόμενη ώρα. Και ο κύκλος συνεχίζεται. Αυτό σημαίνει ότι το περιεχόμενο που βασίζεται σε ειδήσεις διαρκεί για μικρό χρονικό διάστημα. Δεν έχει σημασία πόσο σοφά επιλέξατε τα θέματα των ειδήσεων σας, είναι πιθανό να χάσουν την επισκεψιμότητα με την πάροδο του χρόνου.

Διαβάστε  Τεχνική Υποστήριξη Eshop από τους ειδικούς

Αυτό είναι φυσιολογικό με το περιεχόμενο ειδήσεων. Αρχικά αποκτούν έλξη και επισκεψιμότητα και με την πάροδο του χρόνου αρχίζει να υποχωρεί. Επομένως, για να είστε στο προσκήνιο με τεράστια επισκεψιμότητα, το περιεχόμενο των ειδήσεων σας θα πρέπει να έχει απήχηση στους αναγνώστες. Επιπλέον, παρέχετε μια νέα ροή αειθαλούς ροής ειδήσεων σε τακτά χρονικά διαστήματα μέσω του ιστότοπού σας για να προσφέρετε υψηλά επίπεδα επισκεψιμότητας.

Η άντληση των ειδήσεων που παραμένουν σχετικά για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα μπορεί να προσελκύσει μεγαλύτερο κοινό. Για παράδειγμα, μια είδηση ​​που επιβεβαιώνει την κυκλοφορία του ευρετηρίου μόνο για κινητά θα εξαφανιστεί από την τάση των ειδήσεων μόλις η Google πραγματοποιήσει νέα ενημέρωση για το θέμα. Αντίθετα, μια ανάρτηση που αρθρώνει πέντε ή έξι μεθόδους για να εξηγήσει πώς να προετοιμαστείτε για ευρετήριο μόνο για κινητά θα δημιουργήσει περισσότερους αναγνώστες.

Ετοιμάστε το περιεχόμενό σας για τις Ειδήσεις Google

Ένα άλλο σημαντικό βήμα που πρέπει να κάνετε είναι να συμπεριλάβετε το περιεχόμενό σας στις Ειδήσεις Google. Η Google προσφέρει ένα προκαθορισμένο σύνολο οδηγιών περιεχομένου για να διασφαλίσει ότι ο ιστότοπός σας είναι έτοιμος για τις Ειδήσεις Google. Σχεδόν κάθε ιστότοπος ειδήσεων στα κορυφαία SERP ακολουθεί αυτές τις οδηγίες. Μπορεί επίσης να σας αρέσει : Πώς να γράψετε περιεχόμενο που εστιάζει στη φωνητική αναζήτηση; Μόλις κατανοήσετε σωστά το περιεχόμενο σύμφωνα με τις οδηγίες περιεχομένου, ελέγξτε τις τεχνικές οδηγίες που έχει ορίσει η Google.

Αυτό είναι σημαντικό καθώς βοηθά τον ανιχνευτή Google να επισκέπτεται τον ιστότοπό σας πιο συχνά και να λέει στην Google ποιες σελίδες είναι στην πραγματικότητα τα άρθρα ειδήσεων. Τώρα, καθώς τελειώσατε τόσο με το περιεχόμενο όσο και με τις τεχνικές οδηγίες, υποβάλετε τον ιστότοπό σας για έγκριση από την Google. Η Google απαντά στο αίτημά σας εντός τριών εβδομάδων. Όπως και η οργανική αναζήτηση, μπορείτε επίσης να βελτιστοποιήσετε το περιεχόμενο των ειδήσεων σας για αξιοπιστία, βελτιστοποίηση λέξεων-κλειδιών, μοναδικότητα και κοινοποιήσεις στα κοινωνικά δίκτυα. Θα σας βοηθήσει να κατατάξετε καλύτερα και να λάβετε περισσότερες επισκέψεις από τις Ειδήσεις Google.

Διαβάστε  Ποιος είναι ο Ιδανικός τρόπος Μεταφοράς σας από το Αεροδρόμιο της Αθήνας;

 Βελτιώστε την Αρχιτεκτονική Περιεχομένου

Οι ειδησεογραφικοί ιστότοποι είναι το μέρος όπου δημοσιεύεται ο τεράστιος όγκος περιεχομένου σε καθημερινή βάση. Ως εκ τούτου, είναι σχεδόν μια πρόκληση για τους ειδησεογραφικούς ιστότοπους να διατηρήσουν ανέπαφο το SEO και τη φιλικότητα προς τον χρήστη. Για να φτάσετε στην κορυφή της αναζήτησης ειδήσεων, πρέπει να διορθώσετε τα σφάλματα που σχετίζονται με την αρχιτεκτονική του ιστότοπου, την πλοήγηση και την ανιχνευσιμότητα της μηχανής αναζήτησης. Μάθετε εάν οι ετικέτες και οι κατηγορίες που χρησιμοποιούνται σχετίζονται με τον κλάδο σας.

Επιλέξτε ετικέτες και κατηγορίες με τρόπο ώστε οι αναγνώστες σας να βρίσκουν εύκολα αυτό που αναζητούν. Η προώθηση SEO, συνολικά είναι μια εργασία που έχει απαιτήσεις και χρειάζεται αφοσίωση.

Η αρχιτεκτονική πλοήγησής σας καθορίζει πόσο φιλικός προς το χρήστη είναι ο ιστότοπός σας. Πόσα κλικ χρειάζονται για να φτάσει ένας χρήστης σε μια σελίδα προορισμού από την αρχική σελίδα του ιστότοπου; Συνιστάται πάντα να διατηρείτε το βάθος όσο το δυνατόν χαμηλότερο. Η πλοήγηση χαμηλού βάθους βοηθά τις μηχανές αναζήτησης να ανιχνεύουν τον ιστότοπό σας από τη μια σελίδα στην άλλη εύκολα. Αυτό διασφαλίζει περαιτέρω ότι κάθε σελίδα του ιστότοπού σας ευρετηριάζεται. Η προσθήκη κουμπιών “επόμενο” και “προηγούμενο” στο κάτω μέρος κάθε σελίδας του ιστότοπου διευκολύνει τους αναγνώστες να μεταβούν σε συγκεκριμένες σελίδες χωρίς να περιφέρονται ατελείωτα σε άσχετες σελίδες.

Δημιουργήστε έναν χάρτη ιστότοπου ειδήσεων για κάθε ένα

Ενημερώστε τον υπάρχοντα χάρτη ιστότοπού σας. Δεν χρειάζεται να δημιουργήσετε έναν νέο χάρτη ιστότοπου για κάθε άρθρο, αλλά να ενημερώσετε τον υπάρχοντα. Στις ειδήσεις Google, ένας χάρτης ιστότοπου ειδήσεων περιέχει ειδήσεις από τις τελευταίες δύο ημέρες. Ωστόσο, τα άρθρα θα παραμείνουν στο ευρετήριο ειδήσεων για 30 ημέρες. Το πόσο συχνά δημοσιεύετε τα άρθρα στον ιστότοπο επηρεάζει άμεσα την ταχύτητα ανίχνευσης και είναι λογικό. Εάν το Googlebot βρίσκει όλο και περισσότερα άρθρα στον ιστότοπό σας κατά την ανίχνευση, θα επισκέπτεται τον ιστότοπό σας πιο συχνά. Τελευταίο, αλλά όχι λιγότερο σημαντικό, αποφεύγετε πάντα το διπλό και λεπτό περιεχόμενο στον ιστότοπό σας.

Διαβάστε  Αλλαγή πληκτρολογίου Λάπτοπ - Πως να το κάνεις

Οδηγίες για την υποβολή Ειδήσεων Google

Η Google διαθέτει μια ολοκληρωμένη λίστα με οδηγίες που πρέπει να ακολουθήσετε για επιτυχημένη καταχώριση στις Ειδήσεις Google. Συνοψίσαμε τα βασικά σημεία για καλύτερη κατανόηση.

Γενικές οδηγίες: Οι γενικές οδηγίες δίνουν μια ιδέα για το περιεχόμενο ειδήσεων που πρέπει να έχει ο ιστότοπός σας. Η Google λαμβάνει υπόψη μόνο επίκαιρο και σχετικό περιεχόμενο για τις Ειδήσεις Google που προσθέτει αξία στο κοινό. Περιεχόμενο όπως συμβουλές και συμβουλές, αγγελίες εργασίας ή περιεχόμενο μόνο πληροφοριών, όπως ο καιρός ή οι τιμές των μετοχών δεν επιτρέπεται να συμπεριλαμβάνονται στην καταχώριση. Προφανώς, το περιεχόμενο για τις Ειδήσεις Google θα πρέπει να είναι ακριβές και να δημιουργείται από τον συγγραφέα από πρώτο χέρι.

Σε περίπτωση που ο ιστότοπός σας φιλοξενεί περιεχόμενο που δημιουργείται μόνος του και συγκεντρώνει, θα πρέπει να το διαφοροποιήσετε σαφώς. Το περιεχόμενο που δημιουργείται πρέπει να είναι καλά γραμμένο χωρίς πιθανούς περισπασμούς. Το περιεχόμενο που αντικατοπτρίζει την κορυφαία σκέψη και την τεχνογνωσία του κλάδου είναι πιο πιθανό να έχει την ευκαιρία να ανοίξει δρόμο προς τις Ειδήσεις Google.

Τεχνικές κατευθυντήριες γραμμές: Συγκεκριμένα, ένας αριθμός τεχνικών παραγόντων λαμβάνονται υπόψη όταν η Google ανιχνεύει και βρίσκει άρθρα για συμπερίληψη στις Ειδήσεις Google.

Τα περισσότερα από αυτά είναι παράγοντες κατάταξης SEO και σημαντικοί για τις Ειδήσεις Google. Κατά τη δημοσίευση περιεχομένου ειδήσεων στις Ειδήσεις Google, έχετε υπόψη σας τα εξής: Κατάλληλες διευθύνσεις URL και συνδέσεις αγκύρωσης. Θα πρέπει να είναι περιγραφικά του περιεχομένου, μοναδικά και μόνιμα. Το περιεχόμενο παρέχεται μόνο σε μορφή HTML. Ο τομέας στον οποίο φιλοξενείται το περιεχόμενο πρέπει να είναι προσβάσιμος σε bot μηχανών αναζήτησης.

Οδηγίες ποιότητας: Είτε πρόκειται για περιεχόμενο, συνδέσμους ή Google Ads, η Google δεν συμβιβάζεται ποτέ με την ποιότητα. Οποιαδήποτε από τις βασικές οδηγίες της Google αξιολογεί την ποιότητα ως τη μεγαλύτερη μονάδα μέτρησης. Προτού καταρτίσετε ένα σχέδιο και αρχίσετε να εργάζεστε, διαβάστε τις Οδηγίες ποιότητας για Webmaster και αναθεωρήστε το περιεχόμενό σας για να μάθετε εάν το περιεχόμενό σας υπερβαίνει τις βασικές απαιτήσεις, όπως βάθος, παραλλαγή, γνώμη, εξειδίκευση, εμπιστοσύνη και στατιστικά στοιχεία.

Related Post

One thought on “Πως να μπείτε στο Google News – Οδηγός”

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *