Η διαφήμιση αποτελεί βασικό στοιχείο κάθε επιχείρησης. Μπορείτε να διαφημίσετε την επιχείρησή σας με πολλούς τρόπους, όπως στο διαδίκτυο, μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και με μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Υπάρχουν επίσης πολλά πλεονεκτήματα στη διαφήμιση με τη χρήση βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO).
Διαφήμιση On Line
Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να διαφημίσετε την επιχείρησή σας στο διαδίκτυο και ορισμένοι από αυτούς είναι πιο αποτελεσματικοί από άλλους. Ακολουθούν μερικές επιλογές:
- Διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
- Google Ads
- Διαφημίσεις στο Facebook
Για παράδειγμα, αν θέλετε να πουλάτε ρούχα ή παπούτσια, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Instagram ως μέσο διαφήμισης, επειδή είναι δημοφιλές στους λάτρεις της μόδας.
Social Media Marketing
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να διαφημίσετε την επιχείρησή σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να συνδεθείτε με τους πελάτες σας, να ενισχύσετε την αναγνωρισιμότητα της μάρκας και να προωθήσετε περιεχόμενο. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν επίσης να αποτελέσουν έναν καλό τρόπο για τη δημιουργία νέων πελατών καθώς και για τη δημιουργία αφοσίωσης προς την επωνυμία σας.
Μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσεγγίσετε τους πελάτες σας. Μπορείτε να στέλνετε ενημερωτικά δελτία και προσφορές προώθησης, καθώς και κουπόνια για εκπτώσεις. Αυτό θα σας επιτρέψει να προσεγγίσετε τους πελάτες σας ακόμη και αν δεν βρίσκονται στον ιστότοπό σας. Η κατασκευή της ιστοσελίδας σας, θα πρέπει να ανήκει στα πιο σύγχρονα πρότυπα του σήμερα.
Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης
Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) είναι η διαδικασία βελτίωσης της ορατότητας του ιστότοπού σας στις μηχανές αναζήτησης. Αυτό επιτυγχάνεται με την αύξηση του αριθμού των επισκεπτών που έρχονται στον ιστότοπό σας μέσω των οργανικών αποτελεσμάτων αναζήτησης, σε αντίθεση με την πληρωμένη διαφήμιση. Περιλαμβάνει τη διασφάλιση ότι ο ιστότοπός σας εμφανίζεται ψηλά στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης (SERPs) και ότι είναι εύκολο για τους ανθρώπους που αναζητούν σχετικές πληροφορίες στο Google να σας βρουν εκεί. Όπως βλέπετε η προώθηση ιστοσελίδων συνολικά έχει πολλά εργαλεία και στρατηγικές. Ο ειδικός στο SEO θα σας οδηγήσει στη κορυφή με σταθερά βήματα.
Προγράμματα πιστότητας πελατών
Ένα πρόγραμμα πιστότητας πελατών είναι ένας τρόπος για μια επιχείρηση να ανταμείψει τους πελάτες για την αφοσίωσή τους. Αυτό μπορεί να γίνει μέσω δωρεάν ή επί πληρωμή προγραμμάτων, με το δεύτερο να είναι πολύ πιο συνηθισμένο από το πρώτο.
Ενώ είναι αλήθεια ότι τα πληρωμένα προγράμματα αφοσίωσης πελατών είναι ευκολότερα στην υλοποίηση και τη διαχείριση, τείνουν επίσης να είναι λιγότερο επιτυχημένα, επειδή οι άνθρωποι περιμένουν κάτι σε αντάλλαγμα για τα χρήματά τους. Ένα δωρεάν πρόγραμμα είναι πιο πιθανό να ενθαρρύνει τις επαναλαμβανόμενες αγορές, επειδή δεν εμπλέκονται χρήματα- αντί να πληρώνετε κίνητρα σε μετρητά ή εκπτώσεις στα προϊόντα/υπηρεσίες σας απευθείας μέσω του πορτοφολιού σας (κάτι που θα έμοιαζε με ανταλλαγή), παίρνετε κάτι πίσω απλά και μόνο κάνοντας αγορές στο κατάστημα ή το εστιατόριό σας -ή ακόμα και απλά επισκεπτόμενοι το κατάστημα.
Μάρκετινγκ για κινητά τηλέφωνα
- Ιστοσελίδες για κινητά. Αν έχετε ιστότοπο, βεβαιωθείτε ότι είναι φιλικός προς τα κινητά. Αυτό σημαίνει ότι ο ιστότοπος μπορεί να προβληθεί εύκολα σε όλους τους τύπους συσκευών, συμπεριλαμβανομένων των tablet και των smartphones.
- Εφαρμογές για κινητά. Η ανάπτυξη μιας εφαρμογής για την επιχείρησή σας είναι κάτι περισσότερο από την απλή δημιουργία μιας καταχώρισης στο κατάστημα εφαρμογών – απαιτεί την εύρεση ενός προγραμματιστή που γνωρίζει πώς να κατασκευάσει τον τύπο της εφαρμογής σας (ή την πρόσληψη ενός προγραμματιστή από εσάς), τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη της ίδιας της εφαρμογής, τον έλεγχο για σφάλματα, την υποβολή της για έγκριση μέσω των διαδικασιών υποβολής των καταστημάτων Apple και Google Play (που μπορεί να διαρκέσει έως και δύο εβδομάδες), και στη συνέχεια την προώθηση του τελικού προϊόντος μόλις κυκλοφορήσει, ώστε οι άνθρωποι να γνωρίζουν την ύπαρξή του, προκειμένου να το κατεβάσουν και να το χρησιμοποιήσουν τακτικά οι ίδιοι με την πάροδο του χρόνου, ανάλογα με τις ανάγκες τους, όταν δοκιμάζουν διάφορα προϊόντα/υπηρεσίες που προσφέρουν επιχειρήσεις όπως η δική σας! Αλλά μην ανησυχείτε: μόλις αναπτυχθούν σωστά αυτού του είδους τα πράγματα τείνουν όχι μόνο να αυξάνουν την αναγνωρισιμότητα της μάρκας αλλά και να αυξάνουν τα ποσοστά δέσμευσης και μεταξύ των υφιστάμενων πελατών!”
Μπορείτε να διαφημίσετε την επιχείρησή σας στους πελάτες με πολλούς τρόπους.
Μπορείτε να διαφημίσετε την επιχείρησή σας στους πελάτες με πολλούς τρόπους.
- Σε απευθείας σύνδεση: Μπορείτε να διαφημίσετε την επιχείρησή σας σε ιστότοπους και πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook ή το Twitter.
- Offline: Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε παραδοσιακά έντυπα μέσα, όπως εφημερίδες ή περιοδικά, για να προσεγγίσετε περισσότερους ανθρώπους που ενδιαφέρονται για αυτό που έχετε να προσφέρετε.
Ωστόσο, η διαφήμιση δεν περιορίζεται μόνο σε αυτές τις δύο επιλογές – υπάρχουν και πολλές άλλες μέθοδοι μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν συχνά οι επιχειρήσεις! Αυτές περιλαμβάνουν το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (όπου στέλνετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με ειδικές προσφορές), τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO), η οποία βοηθά τους ιστότοπους να κατατάσσονται υψηλότερα στις μηχανές αναζήτησης όπως η Google, ώστε να εμφανίζονται πιο ψηλά στις σελίδες αποτελεσμάτων όταν κάποιος αναζητά κάτι σχετικό με το προϊόν/την υπηρεσία σας), τα προγράμματα πιστότητας πελατών όπου οι πελάτες λαμβάνουν εκπτώσεις σε μελλοντικές αγορές αν ξοδέψουν χρήματα στην εταιρεία τώρα κ.λπ…
Συμπερασματικά
Αν θέλετε να διαφημίσετε την επιχείρησή σας, υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τρόποι για να το κάνετε. Μπορείτε να επιλέξετε από τις παραδοσιακές μορφές διαφήμισης, όπως διαφημίσεις σε εφημερίδες ή φυλλάδια και διαφημιστικά φυλλάδια. Ή ίσως το μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να είναι περισσότερο στα μέτρα σας – άλλωστε, έχει αποδειχθεί ξανά και ξανά ως μια επιτυχημένη πλατφόρμα για την προσέγγιση πελατών.