Πώς να Φτιάξετε μια Ιστοσελίδα με Απλά βήματα

κατασκευη ιστοσελιδων κατασκευη ιστοσελιδων

Οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων βάζουν πολύ σκέψη στο σχεδιασμό των καταστημάτων τους. Εξάλλου, ένα κατάστημα είναι η προέκταση ενός εμπορικού σήματος. Παρουσιάζει τη μοναδική ταυτότητα μιας επιχείρησης, προβάλλει και προωθεί προϊόντα και υπηρεσίες και διευκολύνει – ακόμη και διασκεδάζει – τους πελάτες να περιηγηθούν στις συλλογές και να κάνουν αγορές.

Το ίδιο ισχύει και για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Σκεφτείτε το ως το ισοδύναμο ενός φυσικού καταστήματος – όπως ακριβώς και ένα κατάστημα με τούβλα, το ιδανικό ηλεκτρονικό κατάστημα θα πρέπει είναι όμορφο, επώνυμο και εύκολο στην πλοήγηση. Ποια είναι τα βήματα για την κατασκευή ενός eshop;

1. Σχεδιάστε την ιστοσελίδα σας

Η κατάρτιση ενός σχεδίου μπορεί να σας βοηθήσει να εξορθολογήσετε τη διαδικασία κατασκευής του ιστότοπού σας και να μεγιστοποιήσετε την απόδοση της επένδυσής σας (ROI). Εξετάστε τα ακόλουθα στοιχεία όταν σχεδιάζετε πώς να φτιάξετε έναν ιστότοπο για να πουλήσετε στο διαδίκτυο:

Σκοπός. Προσδιορίστε τον σκοπό και τους πρωταρχικούς στόχους του ιστοτόπου σας. Ο σκοπός ενός ιστότοπου ηλεκτρονικού εμπορίου είναι η πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών. Οι κύριοι στόχοι του μπορεί να είναι η διατήρηση ενός υψηλού ποσοστού συναλλαγών και η καταγραφή διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από τους επισκέπτες του ιστότοπου.

Κοινό. Προσδιορίστε το κοινό-στόχο σας και διεξάγετε έρευνα αγοράς για να μάθετε περισσότερα για το ποιοι είναι και τι χρειάζονται. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να διαμορφώσετε το σχεδιασμό, το περιεχόμενο και τα χαρακτηριστικά του ιστότοπού σας έχοντας κατά νου τις προσδοκίες τους.

Ανταγωνιστές. Εξετάστε τους ιστότοπους των ανταγωνιστών και σημειώστε την εμφάνιση, την αίσθηση, τη διάταξη, τη λειτουργικότητα και το περιεχόμενο. Συγκρίνετε αυτά με τα ευρήματα της έρευνάς σας για την αγορά, εξετάστε αν και πώς οι ανταγωνιστές σας ανταποκρίνονται στις ανάγκες του κοινού και αναζητήστε τρόπους για να ξεπεράσετε τις υπηρεσίες τους. Μπορείτε επίσης να ελέγξετε τις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης (SERPs) για να εντοπίσετε και να αντλήσετε έμπνευση από τους ανταγωνιστές με τις καλύτερες επιδόσεις. Σημειώστε ότι καλό είναι να αναθέσετε την κατασκευή ιστοσελίδων σε επαγγελματίες του χώρου.

Διαβάστε  Πως να μπείτε στο Google News - Οδηγός

2. Επιλέξτε εταιρεία hosting και πλατφόρμα ιστοτόπου

Αφού οργανώσετε την ιδέα για τον ιστότοπό σας και επιλέξετε ένα όνομα domain, θα πρέπει να επιλέξετε μια εταιρεία hosting και μια πλατφόρμα δημιουργίας ιστότοπου. Ο φορέας hosting του ιστότοπου είναι το σημείο όπου αποθηκεύονται, επεξεργάζονται και εξυπηρετούνται ο ιστότοπός σας και οι υπηρεσίες σας.

Το επόμενο βήμα (ή ταυτόχρονα) είναι η πλατφόρμα που θα επιλέξετε. Για ευκολία, μπορεί να επιλέξετε να δημιουργήσετε τον ιστότοπό σας χρησιμοποιώντας έναν κατασκευαστή ιστότοπων “όλα σε ένα”, ο οποίος συνήθως προσφέρει πρότυπα ιστότοπων και εργαλεία σχεδιασμού drag-and-drop.

Όλοι οι κατασκευαστές ιστοτόπων διαθέτουν ένα σύστημα διαχείρισης περιεχομένου (CMS), το οποίο είναι το back-end interface που θα χρησιμοποιείτε για τη συγγραφή, την επεξεργασία, τη δημοσίευση και γενικά τη διαχείριση του ψηφιακού περιεχομένου.

Το Shopify, το Wix και το Squarespace είναι δημοφιλείς κατασκευαστές ιστοτόπων. Ο δημιουργός ιστοτόπων του Shopify έχει σχεδιαστεί για ιδιοκτήτες ηλεκτρονικών επιχειρήσεων. Προσφέρει φιλοξενία ιστοσελίδων, καταχώριση ονόματος domain και ενσωματωμένη λειτουργικότητα ηλεκτρονικού εμπορίου. Ο κατασκευαστής ιστοτόπων Wix προσφέρει μια δωρεάν επιλογή κατασκευής ιστοτόπων και τόσο το Wix όσο και το Squarespace προσφέρουν δωρεάν domain για ένα έτος με τα περισσότερα πληρωμένα πακέτα.

Related Post

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *