Πως να ξεκινήσετε στο διαδικτυακό Μάρκετινγκ

διαδικτυακό Μάρκετινγκ

Αν θέλατε να δημιουργήσετε μια εταιρεία μάρκετινγκ πριν από 25+ χρόνια, το εμπόδιο εισόδου ήταν κολοσσιαίο. Με ένα πρωτόγονο ψηφιακό τοπίο, τα γενικά έξοδα για τη δημιουργία μιας τέτοιας λειτουργίας ήταν τρομακτικά και σχεδόν αδύνατα χωρίς αρχική επένδυση. Εκτός από το κόστος εκκίνησης, περιορίζατε στα φυσικά και παραδοσιακά μέσα και στους πονοκεφάλους που σχετίζονται με όλα εκτός από την κατασκευή κάτι που έμοιαζε με απόδοση επένδυσης (ROI) για τους πελάτες σας. Το να είσαι «στο κόκκινο» για πολύ, πολύ καιρό ήταν αναπόφευκτο. Οι καιροί έχουν αλλάξει. Δεν είναι αδύνατο να σκεφτεί κανείς ότι ένα εξειδικευμένο άτομο ή μια μικρή ομάδα θα μπορούσε να δημιουργήσει μια πλήρως λειτουργική εταιρεία μάρκετινγκ από την αρχή μέσα σε λίγους μήνες (με λίγη βοήθεια, φυσικά). Οι εταιρείες ξοδεύουν περισσότερο από τους προϋπολογισμούς μάρκετινγκ στην ψηφιακή διαφήμιση από ποτέ, και όλοι θέλουν ένα κομμάτι της δράσης. Σε αυτόν τον οδηγό, θα σας καθοδηγήσω στα πέντε βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε εάν θέλετε να δημιουργήσετε μια διαδικτυακή εταιρεία μάρκετινγκ από την αρχή (εμπιστέψτε με, έχω πάει εκεί).

Αναπτύξτε τις απαραίτητες δεξιότητες διαδικτυακό μάρκετινγκ

Εάν είστε ένας ναρκισσιστής με μεγαλεπήβολα οράματα να γίνετε Neil Patel αμέσως μετά την αποδοχή του πτυχίου σας, το πιθανότερο είναι ότι θα αποτύχετε παταγωδώς. Μπορείτε να είστε τόσο δημιουργικοί και έξυπνοι όσο οποιοσδήποτε στο παιχνίδι, αλλά αν δεν είστε αρκετά προετοιμασμένοι και έμπειροι για να αντιμετωπίσετε τις πολλές αποχρώσεις της διαχείρισης λογαριασμών και των σχέσεων με τους πελάτες, θα αναζητήσετε μια άλλη συναυλία πραγματικά γρήγορα. Μπορεί να χρειαστούν χρόνια για κάποιους να αποκτήσουν τις απαραίτητες δεξιότητες, μπορεί να χρειαστούν άλλοι λιγότερα. Ανεξάρτητα από αυτό, πιστεύω ότι πρέπει πραγματικά να κρατήσετε μια πραγματική δουλειά για κάποιο χρονικό διάστημα πριν ξεκινήσετε μόνοι σας. Τα εργασιακά περιβάλλοντα είναι πολύ πιο περίπλοκα από ό,τι φανταζόμαστε ενώ τα βρίσκουμε. Πάνω από το πραγματικό έργο που παράγετε υπάρχει ένα πλήθος προσδοκιών, γυμναστική λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία και πολιτική.

Τα πάντα, από το πώς είναι δομημένο ο οργανισμός μέχρι την κουλτούρα, το προϊόν και την ηγεσία του παίζουν ρόλο στον τρόπο με τον οποίο εξελίσσεται η καθημερινότητά σας (και η καριέρα). Προτού κατακτήσετε τις δεξιότητές σας στο ψηφιακό μάρκετινγκ, πρέπει να γνωρίσετε πώς είναι να εργάζεστε εκεί όπου μπορούν να εργάζονται οι πελάτες σας. Αυτό αναπόφευκτα θα σας κάνει έναν πιο κατανοητό και πιο ολοκληρωμένο επαγγελματία. Όταν οι πελάτες σας αγχώνονται και πιθανώς το προβάλλουν αυτό πάνω σας, δεν πρόκειται να το πάρετε προσωπικά. Τούτου λεχθέντος, είναι σημαντικό να κατανοήσετε ότι οι μαλακές δεξιότητες αποτελούν μόνο το 50% του τελικού προϊόντος που είστε εσείς. Πρέπει να είστε καλοί σε αυτό που πρόκειται να προσφέρετε ως «επαγγελματικές» υπηρεσίες.

Ανεξάρτητα από το πόσο γλαφυρό είναι το παιχνίδι πωλήσεών σας, ένας πελάτης θα ανακαλύψει αργά ή γρήγορα ότι του πουλήθηκε λάδι φιδιού. Πρέπει να είστε σε θέση να οδηγείτε αποτελέσματα. Το Ιατρικό Μάρκετινγκ είναι απαιτητικό και χρειάζεστε αναλυτικό σχέδιο.

Διαβάστε – 5 τρόποι με τους οποίους το Responsive Design βελτιώνει την κατάταξη

Εάν ξεκινήσετε τη σταδιοδρομία σας με τη διαχείριση πελατών για μεγαλύτερες εταιρείες, θα σας παροτρύνω να αρχίσετε να εργάζεστε πραγματικά σε μια ομάδα μάρκετινγκ ή να πάρετε μια χούφτα μικρών πελατών για να μάθετε τα κανάλια και τις δεξιότητες στις οποίες θα εκτελέσετε. Είχα την τύχη να ξεκινήσω την καριέρα μου στην ομάδα μάρκετινγκ στο WordStream, όπου μπόρεσα να αναπτύξω τις αμειβόμενες δεξιότητες απόκτησης. Αυτό που μπορεί να είναι ασαφές για εκείνους που δεν έχουν συμμετάσχει ποτέ σε μια ομάδα μάρκετινγκ συγκεκριμένα είναι πόσο πραγματικά πηγαίνει σε αυτήν. Εκτός από την πίεση για παραγωγή, πρέπει να μάθετε περίπλοκα συστήματα και αν η ομάδα είναι μικρή, πρέπει να αναπτύξετε μια ποικιλία δεξιοτήτων για να ξεκινήσετε ακόμη και τις πιο απλές καμπάνιες. Αυτό περιλαμβάνει, αλλά δεν περιορίζεται σε:

  • Δημιουργία σελίδων προορισμού
  • Σχεδιασμός διαφημίσεων
  • Κατασκευή μηνυμάτων και τοποθέτησης
  • Συστήματα εκμάθησης όπως το Marketo, το HubSpot και το Salesforce
  • Σωστή εφαρμογή παρακολούθησης
  • Ξοδεύετε ώρες σε μια προώθηση μόνο για να την παρακολουθήσετε να αποτυγχάνει
  • Σημαντική πίεση για παραγωγή

Το πλεονέκτημα της διαχείρισης πελατών είναι ότι πολλές από αυτές τις πτυχές λαμβάνονται υπόψη πριν φτάσουν σε εσάς. Ωστόσο, το να έχετε την εμπειρία να εργάζεστε σε αυτά τα πράγματα σας δίνει την προστιθέμενη αξία του να γνωρίζετε πραγματικά τι μιλάτε όταν κάτι που σας δίνουν δεν λειτουργεί. Σας βοηθά επίσης να αντιμετωπίσετε την πίεση για να προσφέρετε ποιοτικά αποτελέσματα επειδή έχετε βρεθεί εκεί στο παρελθόν… πολλές φορές. Βάλτε τη δουλειά στο 9-5 στο σχέδιο πριν ξεκινήσετε μόνοι σας. Δεν μπορείτε να πουλήσετε τον εαυτό σας ως ειδικός στο ψηφιακό μάρκετινγκ χωρίς να είστε ειδικός στο ψηφιακό μάρκετινγκ.

Γίνε Υπάλληλος πριν γίνεις ιδρυτής

Το να έχεις μια δουλειά που πληρώνει και σου επιτρέπει να κάνεις εγχείρηση εγκεφάλου χωρίς μια ζωή χρέη είναι μια πολυτέλεια που πολλοί από εμάς θεωρούμε δεδομένη. Το να κάνετε το άλμα της εργασίας για τον εαυτό σας έχει μια λίστα με κινδύνους τόσο μεγάλη που θα μπορούσε να δημιουργήσει ξεχωριστή ανάρτηση ιστολογίου. Αυτό που μετριάζει σε μεγάλο βαθμό αυτόν τον κίνδυνο είναι στην πραγματικότητα να αναπτύξει τα θεμέλια για μια επιχείρηση πριν πάρει την απόφαση να το κάνει με πλήρη απασχόληση. Προτείνω να κάνετε κάποια εργολαβική εργασία στο πλάι για μια περίοδο, ενώ κρατάτε μια δουλειά πλήρους απασχόλησης για διάφορους λόγους, ο κύριος μεταξύ αυτών…

Σας επιτρέπει να χτυπήσετε μόνοι σας χωρίς να αναλάβετε μεγάλο κίνδυνο

Παίρνετε μια γεύση από την επιχειρηματική ζωή όταν αρχίζετε να κάνετε παράπλευρες εργασίες.

Αναπτύξτε το σωστό επιχειρηματικό μοντέλο

Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τρόποι για να δημιουργήσετε μια εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ. Οι υπηρεσίες που παρέχετε και ο τρόπος με τον οποίο χρεώνετε για την εργασία σας αποτελούν κρίσιμο μέρος της αποτελεσματικής διαχείρισης της επιχείρησής σας με την πάροδο του χρόνου. Οι πιο συνηθισμένοι τρόποι χρέωσης των πελατών σας είναι οι εξής: τρόπους-ψηφιακό-μάρκετινγκ-πρακτορεία-λογαριασμοί-πελάτες Ωριαίος Πολλοί σύμβουλοι θα επιλέξουν να χρεώνουν τους πελάτες τους σε ωριαία βάση. Αυτό συμβαίνει επειδή πολύς χρόνος τους είναι ένας προς έναν με τους πελάτες, είτε μέσω τηλεφώνου είτε απευθείας από κοντά. Αυτό το μοντέλο χρέωσης γίνεται λασπωμένο με μεγαλύτερες και πιο σύνθετες προσφορές υπηρεσιών.

Οι διακυμάνσεις των ωρών που δαπανώνται στο ψηφιακό μάρκετινγκ για έναν συγκεκριμένο πελάτη είναι συνηθισμένες. πρόκειται να ποικίλλει ευρέως με την πάροδο του χρόνου. Υπάρχουν διάφοροι παράγοντες που παίζουν: Ρύθμιση και έναρξη εντελώς νέων καμπανιών ή προωθήσεων, αναδιάρθρωση λογαριασμών, χρόνος που αφιερώνεται σε κλήσεις και διατήρηση κάτι που τους λειτουργεί καλά. Γίνεται δύσκολο να πούμε ότι ξόδεψα “Χ” ώρες σε αυτό την εβδομάδα, οπότε έτσι θα σας χρεώσω. Μπορεί επίσης να κάνει τον πελάτη επιφυλακτικό εάν αρχίσει να αμφισβητεί πόσο χρόνο χρειάζονται συγκεκριμένες ενέργειες ανά εβδομάδα. Αν δεν προσφέρετε συμβουλευτικές υπηρεσίες κατ’ ιδίαν ως μέρος της προσφοράς υπηρεσιών σας, θα έμενα μακριά από το μοντέλο ωριαίας χρέωσης. Επίπεδη συγκράτηση Το επίπεδο συγκράτησης είναι το απλούστερο από όλα τα μοντέλα τιμολόγησης.

Αξιολογείτε πόσο αξίζει η εργασία και ο χρόνος για έναν συγκεκριμένο πελάτη και συμφωνείτε και οι δύο σε μια σταθερή μηνιαία αμοιβή. Εκτός από την απλότητα, σας επιτρέπει να μειώσετε τυχόν τριβές όταν έρθει η ώρα να στείλετε το τιμολόγιο. Ο πελάτης γνωρίζει ακριβώς πόσο θα του κοστίσει και αν ανταποκριθείτε στις προσδοκίες του, δεν θα έχει πρόβλημα να το πληρώσει. Το μειονέκτημα είναι εάν έχετε έναν πελάτη που κλιμακώνεται εκθετικά με την πάροδο του χρόνου. Προτείνω να έχετε μια συμφωνία στο συμβόλαιό σας που να εγγυάται αυτή την τιμή για μια χρονική περίοδο (σε τριμηνιαία βάση, ίσως). τότε μπορείτε να επαναδιαπραγματευτείτε μόλις παρέλθει ο χρόνος.

Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα ενός μοντέλου που βασίζεται σε διατηρητές είναι ότι σας επιτρέπει να προβλέψετε τα κέρδη σας και να δείτε υποθετικά πόσα θα κερδίσετε εάν οι τρέχοντες πελάτες σας παραμείνουν για 12 ολόκληρους μήνες. Αυτό είναι απαραίτητο για την ανάπτυξη της επιχείρησης, επειδή μπορείτε να θέσετε στόχους και να προετοιμαστείτε για υποχωρήσεις. Αυτό παίζει επίσης τεράστιο παράγοντα όταν η πρόσληψη ή η εξωτερική ανάθεση εργασίας καθίσταται απαραίτητη (Βήμα 5).

Ποσοστό δαπάνης

Αυτό το μοντέλο τιμολόγησης είναι πολύ δημοφιλές στα πρακτορεία επειδή επηρεάζει τις δυνατότητες ανάπτυξης και την επεκτασιμότητα του πελάτη. Αφού τα πρακτορεία φτάσουν σε μια ορισμένη ωριμότητα, θα απορρίψουν πελάτες με ελάχιστες ή καθόλου προϋπάρχουσες δαπάνες.

Όταν μόλις ξεκινάτε, αυτή μπορεί να μην είναι η καλύτερη επιλογή, καθώς θα θέλετε να αναπτύξετε το δίκτυό σας, αλλά με την πάροδο του χρόνου θα συνειδητοποιήσετε ότι το να έχετε μεγαλύτερους πελάτες είναι πολύ πιο ωφέλιμο για εσάς για διάφορους λόγους. Το μειονέκτημα είναι εάν αποφασίσετε να διεξάγετε πλήρως τις δραστηριότητές σας με βάση το μοντέλο ποσοστού δαπανών, επειδή υπάρχουν πολλοί εσωτερικοί παράγοντες εντός των επιχειρήσεων που θα υπαγορεύσουν τον προϋπολογισμό. Μερικοί από αυτούς τους παράγοντες είναι υπό τον έλεγχό σας (αποτελέσματα), αλλά πολλοί άλλοι όχι (εσωτερικές αποφάσεις, εποχικότητα, άλλα κόστη).

Δεν θέλετε να βρεθείτε σε μια κατάσταση όπου ο πελάτης σας ξοδεύει ένα πολύ μικρό ποσό ανά μήνα και λαμβάνετε μόνο το 10% αυτού με την προσδοκία να είστε σε κλήσεις και να αφιερώσετε χρόνο σε αυτό. Η πρότασή μου είναι να ξεκινήσετε με μια σταθερή αμοιβή διατήρησης όπως αναφέρθηκε παραπάνω και στη συνέχεια, καθώς η επιχείρησή σας μεγαλώνει, να εφαρμόσετε ένα μοντέλο ποσοστού δαπανών πάνω από το στοιχείο διατήρησης. Αυτό καθιστά σαφές στον πελάτη ότι αν θέλει να αυξήσει την κλίμακα και να ξοδέψει περισσότερα, θα χρειαστεί περισσότερη δουλειά από την πλευρά σας για να το πραγματοποιήσετε.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.